Bestellen/annuleren
Je kunt bestellen via onze website, bekijk hier ons assortiment. Telefonisch bestellen is niet mogelijk, voor vragen kunt u altijd bellen naar 0418-677374
Een bestelling bestaande uit BBQpakketten zonder braadmeester (kok) of onbeperkt drinken kan geannuleerd/aangepast worden tot 3 dagen van tevoren.
Een feestje met braadmeester (kok) en/of onbeperkt drinken kan geannuleerd worden tot 14 dagen voor geplande levering.
Onderstaande wordt in rekening gebracht bij te laat annuleren:
15 t/m 21 dagen 30% van de order.
7 t/m14 dagen voor datum 50% van de order.
4 t/m 6 dagen voor datum 75% van de order.
2 of 3 dagen voor datum 90% van de order.
1 dag voor datum of op de dag zelf 100% van de order.
*voor datum = geplande leverdatum bestelling.
Vaak krijgen wij de vraag per e-mail: "kan ik nog bestellen voor deze dag?"
Het antwoord is eenvoudig: je kunt bestellen en kleine wijzigingen doorvoeren tot 3 dagen vóór het feest. Het is aan te bevelen om de datum van het feest te reserveren indien je en braadmeester of onbeperkt drinken wil boeken, je kunt dan op een later tijdstip de volledige bestelling doorvoeren.
Wilt u bijvoorbeeld op zaterdag van een complete barbecue genieten, dan kun je je bestelling tot donderdagavond 23.59 uur plaatsen. Als je voor meer dan 100 personen bestelt stellen wij het op prijs dat je dat iets eerder laat weten.
Toch te laat met bestellen? Wellicht kunnen we je helpen met een last-minute aanbod, wij adviseren dan om telefonisch contact met ons op te nemen: 0418 - 677374.
Wat kan ik allemaal aanpassen?
Je kunt tot 3 dagen vóór het feest tot 16 uur wijzigingen in je bestelling aanbrengen.
Als voorbeeld: voor levering zaterdag, kan tot woensdag 16 uur worden gewijzigd.
Dit kan via party@bbqkampioen.nl graag ook het bestelnummer doorgeven.
Ja dat kan, deze bestel je hier gemakkelijk bij. Wil je wisselen binnen een pakket? Vermeld dan de producten in het opmerkingenveld. Wij passen het dan voor je aan, je betaald enkel het prijsverschil tussen de producten extra.
Voorbeeld: Pakket basic bestaat uit hamburger, kipsaté, shaslick en speklap. Je wil geen speklap maar een gegaarde kipfilet. Vermeld dan in het opmerkingenveld speklap wisselen voor gegaarde kipfilet.
Let op! Een wissel geld altijd voor het totale aantal pakketten dat je besteld, het is niet mogelijk om per persoon een pakket te wijzigen!
Ja hoor die hebben we! Bestel gemakkelijk een vegetarisch, veganistisch, halal of allergievrijpakket.
Ik wil geen...
Bij ieder pakket heb je de keuze om te kiezen voor geen borden/bestek.
Geen barbecue nodig? Bij ieder pakket kun je kiezen voor: zonder barbecue. Je krijgt dan gelijk een korting per persoon.
Let op! Geen barbecue geld altijd voor de gehele groep!
Voorbeeld, je besteld:
10 basic compleet
10 populair zonder barbecue en zonder borden/bestek.
Je ontvangt dan:
10 borden/bestek i.p.v. 20.
Geen barbecue of een barbecue tegen terugbetaling van de korting.
Bezorging
Ja,dat is geen probleem, geef dan ook je mobiel nummer door zodat wij u kunnen bellen als we voor de poort staan.
Je komt dan naar de poort toe en wij zetten alles in je auto. Wij bezorgen met grote bussen, deze zijn niet geschikt om op de camping te bezorgen.
Nee, een exacte tijd spreken wij niet af, je hoort van ons een dag van tevoren via mail en sms een indicatie van de bezorgtijd. Als je in de Bommelerwaard woont, kunnen we je order wel achter in de route plannen. Wij bezorgen alles tussen 9.00 en 16.00 uur. Wij bezorgen niet op zondag, je kunt wel een koelcontainer huren waarin de bestelling gekoeld blijft tot de volgende dag. Als je bijvoorbeeld om 16.00 uur wilt beginnen dan kun je dit wel doorgeven, wij bezorgen dan in ieder geval voor die tijd. Een voorkeur doorgeven mag altijd (middels het opmerkingenveld), dat is ook GRATIS, meestal kunnen wij daar wel aan voldoen, lukt het niet nemen we contact met je op.
Vanaf 15.00 uur de dag voor je party kunnen wij je vertellen hoe laat de bestelling wordt bezorgt. Wij kunnen helaas geen exact tijdstip van bezorging of ophalen afspreken, ook wij zijn afhankelijk van de ontwikkelingen op de wegen. Vanaf het moment dat onze routes bekend zijn, kun je op drie manieren te weten komen hoe laat wij ongeveer komen bezorgen/ophalen:
1. Als je via deze website reserveert, krijg je de dag voor de party een e-mail met de bezorgtijd. De dag voor het ophalen krijg je een e-mail met de ophaaltijd.
2. Wanneer je een 06-nummer opgeeft bij de reservering, krijg je de dag voor het feest een gratis SMS-bericht met de bezorgtijd. Op de dag voordat er opgehaald wordt krijg je een SMS-bericht met de ophaaltijd.
3. Je kunt ons de dag voor de party bellen op 0418-677374 tussen 15.00 uur en 17.00 uur.
Wij snappen dat je zo duidelijk mogelijk wil weten wat je party gaat kosten. Het bezorgen en ophalen kost €10,- (totaal) in de navolgende cirkel:
Rotterdam/Den Haag tot Nijmegen/Arhem en van Amsterdam tot Weert bel 0418 - 677 374 voor meer informatie).
Buiten dit gebied kun je ook bij ons bestellen, maar dan betaal je een extra vergoeding voor de bezorg- en ophaalkosten. Bel altijd even vooraf of mail om te checken of dat voor jou gewenste plaats ook het geval is.
Bezorgen we voor €10,- bij jou?
Je kunt dat eenvoudig checken door via deze link je adres in te voeren. Wij leveren tegen een vergoeding van €10,- binnen een straal van 75 km hemelsbreed vanaf ambachtshof 9, 5317NN, Nederhemert.
Nee, doordat wij bestellen tot 2 dagen van tevoren toestaan, kunnen we pas dan de routes gaan plannen.
Indien je een voorkeur bezorgtijd op wilt geven, dan kan dit via het opmerkingenveld in het afrekenproces. Dan proberen wij daar zoveel mogelijk rekening mee te houden. Wij berekenen GEEN extra kosten daarvoor. Globaal leveren wij tussen 9 en 15 uur.
Hieraan kun je geen rechten ontlenen. Houd er wel rekening mee dat wij je bestelling dan al om 9.00 uur zouden kunnen bezorgen.
Nee wij bezorgen niet op zondag maar je gourmet of grillplaat party op zaterdag uitleveren is geen enkel probleem. Wij bereiden onze maaltijden met de grootste zorg en uitsluitend van verse producten. Daarom kun je gerust je gourmet of grillplaat op zaterdag laten komen en op zondag gebruiken. De samenstelling is zo opgezet dat onze producten niet droog worden.
SMS-bericht
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- Bij sommige telecom providers duurt het soms (erg) lang voordat een SMS aankomt. Er is dan niets mis met je bestelling. Voor de zekerheid kun je ons altijd even bellen.
- Indien je geen 06-nummer heeft opgegeven bij de bestelling kunnen wij geen SMS-bericht sturen.
- Indien je twee 06-nummers heeft opgegeven, krijg je slechts op 1 nummer een SMS-bericht.
- Je hebt een typefout gemaakt in je mobiel telefoonnummer.
Betaling
Als je via de webshop besteld kun je het factuurbedrag direct betalen via Ideal of overmaken op onze rekening IBAN: NL17ABNA 0813 8100 78 t.n.v. Slagerij Versluis te Nederhemert. Je kunt ook contant afrekenen met onze chauffeur bij het bezorgen. Let op! Je kunt bij de chauffeur niet pinnen! Voor zakelijke klanten bieden wij de mogelijkheid om achteraf te betalen.
Nee hoor, deze service is gratis! Wij doen de afwas voor je!
Het is niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Dit kan wel vooraf, mail of bel dan even zodat we alvast de factuur naar je kunnen mailen.
Je ontvangt bij je bestelling een factuur waar de btw al op is vermeld.
De NAW gegevens die je invult op het bestelformulier komen boven de factuur te staan.
Rekeningnummer: NL17ABNA0813810078 t.n.v. SLagerij Versluis
Klachten en retour sturen
Wij doen ons uiterste best om je zo snel en goed als mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een vraag of een klacht over onze producten of de afhandeling van de bestelling, dan vragen wij je dit zo spoedig mogelijk te melden. Wij streven ernaar om je vraag binnen 24 uur per mail te behandelen. Bij voorkeur verstuur je de vraag/klacht naar dit e-mail adres: party@bbqkampioen.nl .Voor klachten kun je ook telefonisch contact opnemen via 0418-677374 van maandag t/m zaterdag van 8:00 tot 21:00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur.
Verder kun je bij onze Algemene Voorwaarden, die zijn opgesteld door de Stichting Webshop Keurmerk, onder artikel 6a, 6b, 7 en 8, alles lezen over het herroepingrecht. Ook willen wij je erop wijzen dat de Stichting Webshop Keurmerk per 1 juli 2012 is aangesloten bij de Stichting Geschillen Commissie met een eigen Geschillencommissie Webshop, geheel onafhankelijk van de Stichting Webshop Keurmerk. Daarmee genieten zij de erkenning van de Consumentenbond en de SGC. Tevens biedt de Stichting per 1 juli 2012 een nakomings garantie ten aanzien van uitspraken van de SGC. Je vindt meer informatie hierover in de Algemene Voorwaarden onder artikel 15.
Bij levering van producten:
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Let op! Dit is niet toepasbaar op foodartikelen!
Herroeping is niet toepasbaar op foodartikelen. Wanneer de bestelling wordt geleverd en geaccepteerd dient aan de betaling te worden voldaan.
Het kosteloos annuleren van een bestelling is mogelijk tot maximaal 2 werkdagen voor levering. Na deze termijn wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d die snel kunnen bederven of verouderen;
e waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
a betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
Wat nemen wij mee terug?
Na afloop van het feest dient je alle etensresten te verwijderen. Alle spullen kun je terugplaatsen in de geleverde kratten. Alle zwarte plastic schalen en bakken kun je weggooien, deze worden niet retour genomen. Behalve de plastic mandjes van het bestek en eventuele schalen van het dessert.
Overige vragen
Onze producten zijn vers en minimaal houdbaar tot het gebruik voor je feestje. Zijn er producten over gebleven en wil je deze langer bewaren? Vraag dan even de houdbaarheid op, dit verschilt ernorm per product maar we willen je daar graag over informeren.
De houdbaardheid die we vermelden is wel onder voorbehoud van correct manier van opslag (max. 5 graden Celsius).
Ja, we hebben echter een beperkt assortiment, neem hiervoor contact met ons op.
Wilt je het complete feest door ons laten verzorgen kun je ook kijken op PartyServiceVersluis.nl.
Ja!
Nogal wat barbecuecollega’s bieden de mogelijkheid om een bepaald percentage van de besteding te schenken aan een sportclub of vereniging.
Dat gaat dan ook altijd gepaard met behoorlijk wat voorwaarden. Wij doen dat bewust niet, bij ons is de prijsopbouw transparant, je betaalt de laagste prijs!! En bent vrij om zelf een sportvereniging of andere club te sponsoren als je dat wilt. Hieraan zijn geen voorwaarden verbonden.
Het centrale uitgangspunt is niet sponsoren om te sponsoren. Sponsoren is keuzes maken, bewuste keuzes. BBQkampioen.nl, BUFFETkampioen.nl en GOURMETkampioen.nl krijgen maandelijks vele verzoeken om een evenement, een vereniging, activiteit of goed doel te sponsoren. En hoe goed de doelstellingen van de organisatoren ook zijn, wij kunnen deze verzoeken niet honoreren.
Mijn vraag of antwoord staat er niet bij?
Om onze procedures inzichtelijk te houden geven we je hier informatie over de wettelijke regeling in het Burgerlijk Wetboek die webwinkels verplicht tot het tijdig en op duidelijke en begrijpelijke wijze verstrekken van informatie aan de consument voor het sluiten van de overeenkomst. De informatieverplichtingen die gelden bij elektronische handel en koop op afstand worden geregeld in boek 3, boek 6 en boek 7 van het Burgerlijk Wetboek. De Consumentenautoriteit is volgens de Wet Handhaving Consumentenbescherming belast met de handhaving van de volgende bepalingen: Artikel 15d eerste en tweede lid van boek 3, artikel 15e eerste lid van boek 3, artikel 227b eerste en tweede lid van boek 6 en artikel 227c eerste lid van boek 6, artikel 46c en 46 h en artikel 46i eerste, tweede, vierde vijfde en zevende lid van boek 7. (meer info over consumentenrechten: http://www.consuwijzer.nl)
Het gaat om de volgende informatieverplichtingen
naam ondernemingadres ondernemingtelefoonnummer (en faxnummer)e-mailadresregistratienummer Kamer van KoophandelBTW-identificatienummer
de belangrijkste kenmerken van het product: bijvoorbeeld typenummer van het product, afmeting en kleur.
Klik op de menu opties linksboven in het scherm voor alle details over de menu's en benodigdheden.de prijs van het product inclusief alle belastingen.
Klik op de menu opties bovenaan het scherm voor alle details over de menu's en benodigdheden.de kosten van afleveringde wijze van betaling, aflevering/bezorging of uitvoeringhet al dan niet van toepassing zijn van de mogelijkheid tot ontbinding van minimaal zeven werkdagen.
Je kunt annuleren of wijzigen tot 2 dagen voor uw feest: je kunt wijzigen tot 2 dagen voor het feest dit kan via e-mail of telefonisch, wel altijd het bestelnummer doorgeven. Telefonisch doe je via 0418-677374. De termijn voor aanvaarding aanbod en de verschillende technische stappen tot het sluiten van de overeenkomst met herstelmogelijkheden om ongewilde handelingen ongedaan te maken.
Het bestelproces bestaat uit verschillende stappen. Aan het eind van dat proces wordt expliciet gesteld dat met een druk op de dan getoonde link, de bestelling verstuurd wordt. Je kunt daarna dus annuleren of wijzigen tot 2 dagen voor uw feest. Je ziet de totale prijs duidelijk voordat je de bestelling verstuurd. Indien je niet akkoord bent kunt u de bestelling annuleren.